+30 210 8707900

ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΡΙΠΟΛΗ – ΒΥΤΙΝΑ – ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ

Περιγραφή  Έργου:

Πρόκειται για την συγκοινωνιακή μελέτη του τμήματος: ΛΟΥΒΡΟ – ΤΡΙΠΟΤΑΜΙΑ – ΚΟΜΒΟΣ ΗΡΑΙΑΣ (ΤΜΗΜΑ Α) & ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙΟΥ του ΟΔΙΚΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΡΙΠΟΛΗ – ΒΥΤΙΝΑ – ΑΡΧΑΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑ.

Στο τμήμα που μελετήθηκε, η χάραξη κινείται στη βόρεια πλευρά της κοιλάδας του Αλφειού, γεφυρώνει τον ποταμό Ερύμανθο και στη συνέχεια στρέφεται προς βόρεια – βορειοανατολικά στη δυτική πλευρά της κοιλάδας του Λάδωνα, σε σημαντική απόσταση από την κοίτη του. Από  το Λούβρο μέχρι τον ποταμό Ερύμανθο η χάραξη κινείται στην κοιλάδα του Αλφειού με μικρές λοφώδεις εξάρσεις και τον ποταμό να είναι το κυρίαρχο μορφολογικό στοιχείο. Από τον ποταμό Ερύμανθο μέχρι τον κόμβο Τριποταμιάς η χάραξη κινείται νότια των οικισμών Τριποταμιάς και  Καπελίτσας. Ακολούθως η χάραξη αναπτύσσεται κατά μήκος της δυτικής πλευράς της κοιλάδας του Λάδωνα ποταμού και ακολουθεί γενικά παράλληλη πορεία με την κοίτη του ποταμού.

Μελέτηθηκαν επίσης οι παρακάτω ισόπεδοι κόμβοι:

α. Ισόπεδος Κόμβος Άσπρων Σπιτιών ΧΘ 17+083: Συνδέει τον ομώνυμο οικισμό με την υφιστάμενη Ε.Ο. Πύργου – Τριπόλεως .

β. Ισόπεδος Κόμβος Τριποταμιάς ΧΘ 20+320: Συνδέει τους οικισμούς Τριποταμιάς και Καπελίτσας.

γ. Ισόπεδος Κόμβος Ηραίας ΧΘ 25+500: Πρόκειται για μερικώς ανισόπεδη διασταύρωση (συνδέονται αρτηρία και ΚΟ7 σε διαφορετικό επίπεδο. Συνδέει τους οικισμούς ανατολικά του π. Λάδωνα με τους αντίστοιχους οικισμούς δυτικά, με ταυτόχρονη εξασφάλιση πρόσβασης στην αρτηρία. Η ΚΟ7 διέρχεται κάτω από την αρτηρία με κάτω διάβαση, κατόπιν οδεύει σχεδόν παράλληλα της αρτηρίας και τέλος προσαρμόζεται στην υφιστάμενη κατάσταση προ της γέφυρας του π. Λάδωνα.

Το παράπλευρο οδικό δίκτυο μελετήθηκε έτσι ώστε αφενός να παρέχει πρόσβαση στις παρόδιες ιδιοκτησίες και αφετέρου να έχει τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά σε οριζοντιογραφία και μηκοτομή για ταχύτητα μελέτης 40χλμ./ώρα. Η προτεινόμενη Οριζοντιογραφία του παράπλευρου οδικού δικτύου καθορίστηκε από την κύρια αρτηρία. Το οδικό δίκτυο χαράχθηκε παράλληλα και πλησίον της αρτηρίας προκειμένου να αποφευχθούν μεγάλες απαλλοτριώσεις.

Επιλύθηκε διατομή Αρτηρίας β2σ πλάτους 11,0μ η οποία έχει μια Λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,75μ και ΛΕΑ 1,50μ.

Πελάτης: Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών 

Ημερομηνία: 2007 – 2011 

Τοποθεσία: Βυτίνα – Λούβρο -Τριποταμιά – Κόμβος Ηραίας

Συνολικός Προϋπολογισμός Έργου: 80.000.000 €

Αντικείμενο Εργασιών:

Στα πλαίσια του έργου το γραφείο μας εκπόνησε τις παρακάτω μελέτες:

  • Βελτίωση – Eπικαιροποίηση Προμελέτης Οδοποιίας από ΧΘ 9+671 έως 16+800
  • Βελτίωση – Eπικαιροποίηση Οριστικής Μελέτης Οδοποιίας από ΧΘ 16+800 έως 25+674
  • Οριστική Μελέτη Οδοποιίας από ΧΘ 9+671 έως 25+674
  • Οριστική Μελέτη 3 Ισόπεδων Κόμβων & Παράπλευρου Οδικού Δικτόυ

Φωτογραφικό υλικό